MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2014. máj. 12.

Földbe gyökerezve

Hordtam neki a fényt ölben,
mikor sötétség borult rá,
földbe gyökerezett vadvirág-illata.
Gyógyír volt neki és nekem
ábrándnyi éhgyomorra
a kisimult égre festett vágy,
hajnal-szaggatta leheletnyi csend,
ablakáig kúszó vad borostyán,
éltető remény
és fájó kiábrándultság.

Emléke
elbűvöl ma is,
űrt hagy bennem s betölt.
Fénye egyre jobban éget.
Magamat vádolom mindenért
s ha feljutok a mennybe,
hogy láthassam újra őt
s kérdőre von Isten,
-tudom-
megvakulok érte.

S addig?
Addig hagyom, földben gyökerezzen,
mindegy, ő éltet, vagy én éltetem,
ha rám törnek a kisírt-szemű álmok,
anyám sír bennem
s én könnyezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése