MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2016. jan. 31.

Új év



Új év szépsége kísért
s úgy sarkal szüntelen,
mint várandóst a vágy.
Kifaragom ezüstös
ködfelhőkből, hólepte
hegygerincek felett,
Isten közelben
formálódó alakját,
ahogy elképzelem.
A még meg se születőt.
Bár hajnalom s delem
elmúlt felettem,
az alkonytűz eléget,
mégis várom őt
ma is ugyanúgy,
mint elsők közt
a legelső szeretőt
s hiszem öntudatlanul,
ha fogytán a lencse,
s rövidül a virsli
-vele eszem éjfél után-
nem lesz válogatós,
tréfát se űz velem,
hogy kitagadjon
mielőtt befogadnám.
Belső békénket
együtt szüljük meg.
Én vállalom őt.
Ő meg engem.
Nevemre veszem.
Megőszültem,
vállamon évek tornyosulnak.
s megcsendesedtek a harangok,
hogy mindent felülről lássak.
Szívemnek hit a lét záloga.
Mindent elveszítenék,
ha egy újszülöttől félnék.
Aggódó lelkem bajánál
mi lehet nagyobb,
ami azzal ver meg,
hogy csak kesergek.
Már a megszületésénél...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése