MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2016. jan. 31.

Hányszor vártam

Hányszor vártam,
-hit és vágy tartott ébren-
Isten-angyalt
reszkető hópihében,
hogy jön s aláhull,
keresi az utat.
Átragyogja szép
nyomorúságunkat
csillapítva vak dühét
jégmezőknek
óceánokon át,
mikor bezörget.
S lesz tört fenyőág,
meg friss kalácsillat.
Égetett cukor
színes krepp-papírban.
Dísznek gyertyafényben
felkötözött béke.
Asztalon a szegénység
dúsan mérve
s kiporciózva hozzá hálaima.
Mondd Uram,
miért a jóknak kell várnia
gyermekarcú hittel
ha jő a Karácsony.
Valaki átlebegett
a szobámon.
Égbe emelt,
majd lerántott a földre,
s szólt egy hang:
Létednél nem vágyhatsz többre,
sorsodat a szívemen viselem rég.
Azt becsüld meg fiam,
ami ma elég.
S magához szorított féltőn.
Felismertem.
Anyám volt az.
Vagy talán...az Isten

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése