MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2015. márc. 1.

Szerelmeink

1.,A SZERELEM MOSOLYA
Adél, én...csak
Isti vagyok.
Kicsit szép vagy,
én meg...nagyobb.
Van matchboxom,
neked...babád.
Gyere játszunk
papás-mamást.
Nagycsoportos vagy,
én még nem.
Anikó már az,
féléve.
Feleségül
őt...elveszem
jövőre majd,
ha nagy leszek.
Lesz rollerem,
meg bringám, új,
és fék rajta,
hogy csak ámulj.
Ha akarod,
megszöktetlek
téged is, mert
úgy szeretlek.
2., A MOSOLY SZERELME
Figyusz, Adél
úgy... komállak.
Időm is van.
Nálad, nálam.
Mit mondhatnék,
vagy már mondtam,
akkor oké.
Ma, vagy holnap.
Bevállalós
csajszi lehetsz.
Van nálad lé,
csipszet vehetsz.
Együtt leszünk,
mint az atom.
Anikót meg
lekoptatom.
Mint a bringám,
úgy szeretlek.
Rád hajtottam,
szét...szerellek.
Tudom kicsit
zörög a lánc.
Ha késni fogsz,
már...nem találsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése