MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2015. okt. 20.

Rám nyílik a menny

Ki ez a kis Vöcsök
Tátott szájú legény
Kibújt a burokból
Rajta a méhlepény
Kicsit még nyúzottka
Feje vörös-lila
Olyan mint egy szentkép
Anya meg a Fia
S ahogy feleszmélek
Hogy szemem is lássa
Tudom Én vagyok Ők
Mindkettőjük mása
S visszafogom magam
Kalapál a szívem
Egy éve lenn voltam
Ma meg a felszínen
Hol rám nyílik a menny
Előre meg hátra
Bukfenceket vetek
Amire úgy vágytam
Hiába forogtam
Rugdostam a falat
Csak csitítgattatok
Becézve: nem szabad
Ma már mindent értek
Igaz korosodom
Saját lábon járok
Csattog a fogsorom
Úszni megtanultam
Víz nélkül a kádban
Nem ülök szótlanul
Mint más a kakában
Úgy nézzetek fel rám
A szekrényt megmászom
A csilláron lógva
Reggeli-tornászom
Lépcsőt járok le s fel
A tűztől se félek
Konszolidált létbe
Bőven beleférek
Hát koncintsatok mind
Büszke vagyok rátok
Durranjon a pezsgő
Szóljon harsonátok
Mulassunk ma együtt
Rúgjunk ki a hámból
Hogy elmesélhessem
Zűrös éjszakám volt
Álom és valóság megalkuvásáról...)))
Seres László:
ÚGY KELLESZ
Úgy kellesz nekem
Mint a kenyér
Homok dűnék aranyló rostjai aléltan
Táltoson nyargaló vérdús fényizotópok
Vágyak, reszkető érfalak perzselő húrján
Jelek, ködfoltokra vésett égbéli tájon
Holdra merengő csók-ittas orgonabúgás
Visszaringató múlt a jövő sírhantja felett
Úgy kellesz nekem
Hogy mindig
Az legyél
Aki bennem él
Ahogy magadból
Kihasítottalak
Magamnak
S magaddá
Megformáltalak
Megéhező
Valóságnak
Álmaim helyén
Úgy kellesz nekem
Mint a kenyér
A kenyér
( Kép: Szekeres Emil: Álom és valóság )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése