MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2015. jan. 5.

Hieroglifák

Elengedtem
egymásra dobált
kiárusított napjaimat.
Számba-vettem,
mit hozott, mit vitt,
mint piaci kofák
áruit megcsappant
vevőkör záróra után.
Elengedtem,
társam volt mind.
Arcomra formált fény,
vakító sötétség,
szellő-friss holnapokból
harmatízű mák
végtelen hosszú sora.
Alkalom csak,
hogy boldoggá tegyen,
hogy boldog lehessen más.
Elengedtem.
Ki tudja ma még,
azzal lettem-e gazdagabb,
amit adtam, vagy amit kaptam
eltitkolt értékeimért.
S aki jelként őrzi majd,
tudni fogja-e, mi miért fájt.
Nem kutatom. Tetten-érhetetlen
Csak hordozom, s féltem
a belém vésett
hieroglifát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése