MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2014. szept. 4.

Úton

Kopoltyús csend döng,
tátogó beton éget.
Lábamon fék, kuplung, gáz.
Ásító rettenet repít,
a perc futó kilométer.
Az élet múló irányváltás,
útszéli csokrok, keresztek.
Körbetelepít önmagával
légzsák, kormánykerék.
Fentről Isten vigyázz rám,
lentről meg Istenre én,
ráhagyom magam,
ő tart ki mellettem,
míg megérkezem,
mindegy honnan, hová
s mi köt még a röghöz.
Minden út alám kanyarog,
indulok, s megyek tovább.
Halott köveken
az élőkhöz.

Fénykép: Az élet múló...irányváltás...)))

Seres László:
ÚTON

Kopoltyús csend döng,
tátogó beton éget.
Lábamon fék, kuplung, gáz.
Ásító rettenet repít,
a perc futó kilométer.
Az élet múló irányváltás,
útszéli csokrok, keresztek.
Körbetelepít önmagával
légzsák, kormánykerék.
Fentről Isten vigyázz rám,
lentről meg Istenre én,
ráhagyom magam,
ő tart ki mellettem,
míg megérkezem,
mindegy honnan, hová
s mi köt még a röghöz.
Minden út alám kanyarog,
indulok, s megyek tovább.
Halott köveken
az élőkhöz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése