MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2014. szept. 16.

Két ismeretlen

Nem tudom
mit tudnak rólam mások
ahogy ők se sejtik
amit én tudok
így élünk egymás mellett
hangos szó nélkül
suttogunk
rosszindulatú hallomások
szövetmintáira várunk
s mint fertőző vírusok
terjedünk...

Rólam ők
én meg róluk hiszem el
kárörvendve a hihetetlent
s ha tévedünk
meg se rójuk egymást
-mint a bukott diák-
maradunk akik voltunk
rejtőzködünk tovább
mint egyenletben
a két ismeretlen

Fénykép: Legfőbb bizalom...a bizalmatlanság...)))

Seres László:
KÉT ISMERETLEN
 
Nem tudom
mit tudnak rólam mások
ahogy ők se sejtik
amit én tudok 
így élünk egymás mellett
hangos szó nélkül
suttogunk
rosszindulatú hallomások
szövetmintáira várunk
s mint fertőző vírusok
terjedünk...
 
Rólam ők
én meg róluk hiszem el
kárörvendve a hihetetlent 
s ha tévedünk
meg se rójuk egymást
-mint a bukott diák-
maradunk akik voltunk
rejtőzködünk tovább
mint egyenletben
a két ismeretlen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése