MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2014. júl. 12.

Vágy

Mily akaratlan érzés ez, mely hevít
szárnyaszegettet s tüze elragad,
míg ízlelgetem kerengő nedveit
tested melegének testem alatt,

rejtve téged, féltőn, lobogó lázban,
hol a világtalanban fény terem,
s feloldozásban bűnt a végső játszma
árnyak lombját lebontó reggeleken.

S a szégyenünk is büszkeséggé érik,
amíg felérünk az ítélőszékig,
hogy lángja rajtunk ott úgy lobogjon át,

mint aki gyeplő s ostor nélkül vágtáz,
akkor is ha tudja, nincs megbocsátás.
Hallgat a vágy. Az utolsó szó jogán.

Fénykép: Mikor hallgat a vágy...az utolsó szó jogán...)))

Seres László:
VÁGY

Mily akaratlan érzés ez, mely hevít
szárnyaszegettet s tüze elragad,
míg ízlelgetem kerengő nedveit
tested melegének testem alatt,

rejtve téged, féltőn, lobogó lázban,
hol a világtalanban fény terem,
s feloldozásban bűnt a végső játszma 
árnyak lombját lebontó reggeleken.

S a szégyenünk is büszkeséggé érik,
amíg felérünk az ítélőszékig,
hogy lángja rajtunk ott úgy lobogjon át,

mint aki gyeplő s ostor nélkül vágtáz, 
akkor is ha tudja, nincs megbocsátás.
Hallgat a vágy. Az utolsó szó jogán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése