MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2014. júl. 19.

Paradoxok

Igent mondok 
a lehetetlenre,
míg van,
ki megingatni akar,
s érzem, nem tévedek.
Csak a biztostól
rémülök meg,
míg nem győznek le
a kételyek.

Akkor vagyok
magamban
bizonytalan,
mikor mindenki
bízik bennem.

Mert
én vagyok a kétely
és én vagyok
a lehetetlen.

(Kép: Salvador Dali: Hattyú)

Fénykép: Az ellentmondás megerősíthet...a bizonytalanságban...)))

Seres László:
PARADOXOK

Igent mondok 
a lehetetlenre, 
míg van,
ki megingatni akar,
s érzem, nem tévedek. 
Csak a biztostól 
rémülök meg, 
míg nem győznek le
a kételyek. 

Akkor vagyok 
magamban 
bizonytalan, 
mikor mindenki 
bízik bennem. 

Mert 
én vagyok a kétely 
és én vagyok 
a lehetetlen. 

(Kép: Salvador Dali: Hattyú)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése