MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2015. jún. 30.

Párbeszéd egyedül

Az álmok nem hazudnak...)))
Seres László:
PÁR-BESZÉD EGYEDÜL
-Jöjj, gyógyíts álom. ///// -Ó boldogtalan.
-Róla mesélj most. ///// -Az éj parttalan.
-Hozd vissza hozzám. ///// -Már jön, szólj, hallja.-
-Csak őt akarom. ///// -Ő is akarja.
-Itt vagy mellettem. ///// -Egykor itt voltam.
-Fogd meg a kezem. ///// -Hányszor megfogtam.
-Szoríts ne engedj… ///// -Rég elengedtél.
-Hitet adj újra. ///// -Adtam, rászedtél
-Hogy bízni tudjak. ///// -Sohase bíztál.
-A szerelmünkben. ///// - Ami volt, nincs már.
-Bennem tűz lobog ///// -Bennem parázs sem.
-Nem gyógyít a szó. ///// -Se a varázsszer.
-Ne tovább álom. ///// -Küzdj, szólj, beszéljél.
-Lassan hajnal lesz. ///// -Még nem, csak éjfél.
-Valaki itt járt .///// -Csak velem jártál.
-Égi zene szólt. ///// -Hallucináltál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése