MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2015. jún. 30.

Játék a betűkkel

Beesteledett. Lelkemben csend lett.
Ejtettem sebeket, meg szereztem.
Nem keseregtem, de nem feledtem.
Tenger lett bennem egyetlen cseppben.
Rezzenetlen felleg-hegyekre fel
nem kegy emelt. Mert tetszett, bevettem.
Megfeneklett renddel perlekedtem.
Velem lett nyertes, s vele vesztem el.
De megtettem, mert meg kellett tennem.
Nem kerestem menleveleket sem.
Jeltelen kereszt lesz megszenvedett
testem felett. Ne keressenek.
Kegyelem kenyeret elvetettem,
elvemet nem. Szerettek, s szerettem.
Nem tettem egyszer sem lehetetlent,
de kevesebbet sem. Ember lettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése