MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2015. máj. 27.

Ma én ébresztem a Mamát

Ma én ébresztem a Mamát
Lábujjhegyen hogy felérjem
Elkészítem kakaóját
Kacsatöpörtős kenyérrel
Még az ágyát is bevetem
Mosolyommal s meghallgatom
Mit álmodott mert szeretem
Ahogy Ő is nagyon-nagyon
Nem szólok rá hogyha játszik
-Tudom milyenek a fruskák -
Az se baj ha kúszik mászik
Vagy a lajhárnál is lustább
Ma picit elkényeztetem
Bízza rám nyugodtan magát
Megfésülöm, öltöztetem
E nagyra nőtt Barbie babát
Nem sürgetem egész úton
A cuccait átvállalom
Táskájából lesz majd púpom
A suliig a hátamon
Míg cipelem s boldog újra
Hogy isibe jár úgy mint régen
S ha a leckét megtanulja
Érte megyek megígérem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése