MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2014. okt. 1.

Körbe-körbe

Gondjaim magamba zárom,
őrt állítok magam elé,
ne lássa meg senki.
S ha lesz valaki,
aki nem akarja
hogy megtaláljam
gondjaim közt,
azt fogom szeretni.

S őriztetem majd
mindkettőnket,
vele engem,
s velem őt,
-ez lesz a titka,
ez lesz a varázsa-
hogy beleremegjen
ég és föld,
mikor mosolygunk majd
egymásra.

Fénykép: Az elidegenedés... kudarca...

Seres László:
KÖRBE-KÖRBE

Gondjaim magamba zárom,
őrt állítok magam elé,
ne lássa meg senki.
S ha lesz valaki,
aki nem akarja
hogy megtaláljam
gondjaim közt,
azt fogom szeretni.

S őriztetem majd 
mindkettőnket,
vele engem,
s velem őt,
-ez lesz a titka,
ez lesz a varázsa-
hogy beleremegjen
ég és föld,
mikor mosolygunk majd
egymásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése