MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2014. aug. 25.

Őssejtrobbanás

Aki voltam, nincs már. Elhagytam magam 
én is, mikor mindenki elhagyott.
Így lettem jég-kék rontóár, parttalan
őssejt-robbanás, élő tetszhalott.

Kiszáradt medrem csobbanatlan holtág,
hol búvó erek omló csendje vonz.
Iszapmélységek nedveim széthordták,
már nap se éget, szellő se fodroz.

Mégis keresem énem, ki az,
ki eszméletem tükréből ma rám néz.
Látlak. Már magam ellen bátorítasz,

Ahogy arcod befogad s fölém hajol
és babonás félelemben hozzám érsz,
mintha találkoztunk volna valahol.

Fénykép: Mintha találkoztunk volna már ...valahol...)))

Seres László:
ŐSSEJTROBBANÁS

Aki voltam, nincs már. Elhagytam magam 
én is, mikor mindenki elhagyott. 
Így lettem jég-kék rontóár, parttalan 
őssejt-robbanás, élő tetszhalott. 

Kiszáradt medrem csobbanatlan holtág, 
hol búvó erek omló csendje vonz. 
Iszapmélységek nedveim széthordták, 
már nap se éget, szellő se fodroz. 

Mégis keresem énem, ki az, 
ki eszméletem tükréből ma rám néz. 
Látlak. Már magam ellen bátorítasz, 

Ahogy arcod befogad s fölém hajol 
és babonás félelemben hozzám érsz,
mintha találkoztunk volna valahol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése