MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2014. aug. 14.

Cserben hagytam

Napfény érlelt, eső növesztett,
kalászba szöktem észrevétlen.
Ma már tudom, ez lett a vesztem.
Cserben hagytam a gyermekségem.

Felnőtt akartam lenni, mint más,
ízlelgetni édes mézeket
nyiladozó vágyban, hol a tiltás
is égi gyönyörűség lehet.

Kúsztam fel, indák éhe hajtott
megmaradni tisztának, jónak,
s hittem azt, ha fájón elvetélt

s bilincsbe vert a ma, majd ajtót
nyit reményeimre a holnap,
s megkegyelmez hűtlenségemért.

Fénykép: Sorsszerű hűtlenségemről...)))

Seres László:
CSERBEN HAGYTAM 

Napfény érlelt, eső növesztett,
kalászba szöktem észrevétlen. 
Ma már tudom, ez lett a vesztem. 
Cserben hagytam a gyermekségem. 

Felnőtt akartam lenni, mint más, 
ízlelgetni édes mézeket 
nyiladozó vágyban, hol a tiltás 
is égi gyönyörűség lehet.     
  
Kúsztam fel, indák éhe hajtott 
megmaradni tisztának, jónak, 
s hittem azt, ha fájón elvetélt

s bilincsbe vert a ma, majd ajtót 
nyit reményeimre a holnap, 
s megkegyelmez hűtlenségemért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése