MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2014. aug. 14.

Orgonák

Orgonát festettem
lilára, fehérre.
Narancssárga Napot
a halvány kék égre.
Zöld lombot, szélfútta
barna törzsű fákra.
Ezüstszürke fészket
ringó arany ágra.


Orgonám, kelt Napom,
lombom, egem, a fám
szívemmel festettem
neked édesanyám.
S azt a kis fészket ott
mindennél legszebbnek,
hogy tudd, ha üres lesz
én akkor is szeretlek.

Fénykép: Olykor a gyerekrajzok... megszólalnak...)))

Seres László:
ORGONÁK

Orgonát festettem
lilára, fehérre.
Narancssárga Napot
a halvány kék égre.
Zöld lombot, szélfútta 
barna törzsű fákra.
Ezüstszürke fészket
ringó arany ágra.

 
Orgonám, kelt Napom,
lombom, egem, a fám
szívemmel festettem
neked édesanyám.
S azt a kis fészket ott
mindennél legszebbnek,  
hogy tudd, ha üres lesz
én akkor is szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése