MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2012. jan. 1.

Hieroglifák


(Búcsú az Ó évtől)

Elengedtem
egymásra dobált
kiárusított napjaimat
számba-vettem
mit hozott mit vitt
mint piaci kofák
áruikat ha megcsappant
s elült a zaj záróra után

Elengedtem
társam volt mind
arcomra formált fény
vakító sötétség
szellő-friss holnapok
harmatizű mák
végtelen tovasuhogás
alkalom
hogy boldoggá tegyen
s hogy boldoggá tegyek mást

Elengedtem
s ki tudja ma még
azzal lettem-e gazdagabb
amit adtam
vagy amit kaptam érte
titkolt értékeimért
ki mozgatott
ki tudta mi miért fájt
nem kutatom
már tetten-érhetetlen
csak hordozom
a belém vésett
hieroglifát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése