MAGAMRÓL

Saját fotó
Hungary
Menthetetlen vagyok, örök optimista és menthető, ha átsüt felettem a nap s árnyék borul rám, emberbőrbe kötve kiadatlanul.

Keresés ebben a blogban

2016. nov. 5.

Kérdések, talányok

Mindegy, csak nyerítsen...)))
Seres László:
KÉRDÉSEK, TALÁNYOK
Mi lehet-ez? Csodabigyó?
Szarvasbogár, vagy űrsikló?
Tűzokádó sárkány nyerge
fatuskóra tekeredve?
Vagy földre szállt égi patás,
szárny-nélküli pacidarázs?
Juhar-cincér ízelt lábbal?
Ugye Minó... eltaláltam.
Ne is kérdezd Papa, hogy mi,
hagyjál békén lovagolni.
Még hogy bigyó? Szarvasbogár
mászik a rét ágas bogán?
Vagy űrsikló? Lehetetlen.
Nem így néz ki egy Challenger.
Nem is tüzes sárkány nyereg,
amin haza ügetelek.
Tudod, engem nem hoz lázba,
mint Blökid, ha rongyát rázza,
s méregbe jön játék helyett.
Nekem játék bármi lehet,
ami nyerít, mind megmászom,
mint a sünt a jelmezbálon
EU-s módra. Egy a szabály.
Minden faló zabot zabál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése